علیرضا وهابی روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیستم نوردهی و پروژکتورهای این ورزشگاه در حال بازسازی و تقویت است که سیستم نورپردازی جدید این ورزشگاه از بازی آینده تیم سپیدرود در رشت آماده خواهد شد.
وی افزود: تیم فوتبال سپیدرود رشت در اولین بازی خانگی خود در رقابت های لیگ برتر، در هفته دوم این مسابقات از ساعت 20 و 45 دقیقه شامگاه جمعه به مصاف تیم سپاهان اصفهان می رود.
وی یاداور شد: محمدحسین زاهدی فرد از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، برای قضاوت دیدار حساس تیم های سپیدرود و سپاهان انتخاب شد.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: همچنین یعقوب حجتی و علی اکبر عظیم پور به عنوان کمک داور، زاهدی فرد را در این بازی همراهی می کنند ، امیر عرب براقی به عنوان داور چهارم و فریدون اصفهانیان نیز به عنوان ناظر گروه داوری، در این بازی حضور خواهند یافت.
وهابی در مورد بلیت فروشی این مسابقه خاطرنشان کرد: حدود سه ساعت قبل از آغاز مسابقه، بلیت فروشی این دیدار نیز شروع و در ورزشگاه باز خواهد شد .
تیم فوتبال سپیدرود رشت که در هفته دوم مسابقات لیگ برتر کشور میزبان تیم سپاهان است، در هفته اول این رقابت ها در تهران با نتیجه سه بر صفر مغلوب سایپا شده بود.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.