به گزارش خبرنگار ایرنا ،در پایان این رقابت ها و در رده سنی زیر 6 سال ، محمدحسین رجبیون با کسب پنج امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد ، محمدکیان قربانی و علیرضا توکلی مقدم با کسب چهار امتیاز و به دلیل پوئن شکنی به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
همچنین در پایان رقابت های رده سنی ریر هشت سال ، آروین اکبری با کسب 6 امتیاز به مقام قهرمانی رسید ، بهراد یگانگی نیز با همین امتیاز و پوئن شکنی کمتر دوم شد و بهراد احمدی نیز با کسب پنج امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.
در پایان رقابت های شطرنج پسران زیر 10 سال نیز ، رادین یادگار با کسب هفت امتیاز مقام نخست را کسب کرد ، آروین دانش آراسته با کسب 6 امتیاز در مکان دوم و محمدحسین یزدانی با کسب 5/5 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت .
در رقابت های رده سنی زیر 12 سال ، امیرمهدی نظام دوست با کسب 6 امتیاز قهرمان شد ، هیراد صابری نیز با 6 امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان دوم قرار گرفت و علی پدرام آرا با کسب 5/5 امتیاز سوم شد.
همچنین در رقابت های رده سنی زیر 14 سال پسران ،محمدرضا امجد یزدان دوست با کسب چهار امتیاز به مقام قهرمانی مسابقات شطرنج گیلان دست یافت ، آروین مولایی و امیرعلی امیری نیز با کسب چهار امتیاز و به دلیل پوئن شکنی به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
در پایان مسابقات شطرنج پسران رده سنی زیر 16 سال نیز، آرش داغلی با کسب پنج امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد ، آراد نظری با کسب چهار امتیاز دوم شد و ماهان کرمی نیز با کسب سه امتیاز در رتبه سوم این رده سنی قرار گرفت.
همچنین در رده سنی زیر 18 سال مسابقات شطرنج قهرمانی پسران استان گیلان ، سبحان خادم عرفانی با کسب 5.6 امتیاز عنوان نخست را به خود اختصاص داد ، مهراد بقایی با5.5 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و فرهان چهره آرا نیز با کسب چهار امتیاز سوم شد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی رده های سنی پسران استان گیلان ، حکم قهرمانی و مدال اهداء شد.
در این مسابقات حدود 200 شطرنجباز از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان در هفت رده سنی به مدت پنج روز در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.