به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری آستارا افزود: استقرار خودروهای سنگین در شهر و نقاطی نظیر بلوار سفیر امید و مقابل گمرک افزایش یافته و ایجاد پارکینگ برای آنها توسط شهرداری و دستگاه های متولی ضروری است.
وی ادامه داد: در سال گذشته 28 هزار و 394 دستگاه کامیون برای ورود بار و 36 هزار و 785 دستگاه کامیون برای خروج بار از مرز زمینی آستارا تردد کرده اند و باید زیرساخت های لازم برای این حجم تردد تامین شود.
رنجکش بیان کرد: تقاطع ریلی جاده ای محور آستارا-اردبیل به منظور پیشگیری از تصادفات، خط کشی و یادگیری قوانین راهنمایی و رانندگی از کودکی و در بین خانواده ها جدی گرفته شود.
فرماندار آستارا گفت: این شهرستان مقصد گردشگران بسیاری است و بهبود فرهنگ رانندگی، رسیدگی به ناهنجاری های ترافیکی، فرهنگ سازی و قانونگذاری برای حل این مشکل باید جدی گرفته شود.
رنجکش با اشاره به حضور رانندگان در جایگاه های سوخت برای پر کردن باک خودروها گفت: مردم نگرانی نداشته باشند و مشکلی در تامین سوخت وجود ندارد.
وی از دست اندرکاران جایگاه های سوخت خواست، از ارائه بنزین به غیر از باک خودروها جلوگیری کنند تا ذخیره بنزین در منازل مسکونی باعث آتش سوزی نشود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.