به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این بازی حساس جمعه شب جاری 12مرداد ماه از ساعت 20 و 45 دقیقه در ورزشگاه سردارجنگل رشت به میزبانی سپیدرود برگزار می شود.
این بازی برای سپیدرود از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بی شک مسئولان ، کادر فنی، بازیکنان و طرفداران این تیم فقط به پیروزی و کسب هر سه امتیاز در نخستین بازی خانگی خود می اندیشند.
این در حالی است که تیم فوتبال سپیدرود رشت در اولین بازی خود در رقابت های لیگ برتر فصل جاری، هفته گذشته در تهران با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم سایپا شد.
سرخ پوشان رشتی در اولین گام خود با نتیجه سنگین مغلوب سایپا شدند تا علاوه بر ثبت سنگین ترین شکست هفته اول به نام سپیدرود ، این تیم رقابت های لیگ هجدهم را با شکست آغاز کند.
البته مشکلات مدیریتی که این تیم طی چند ماه اخیر با آن دست و پنجه نرم می کرد، باعث شد تا تیم سپیدرود در فصل نقل و انتقالات نتواند قدرتمند ظاهر شود و از طرف دیگر، تمرینات آماده سازی این تیم نیز نسبت به سایر تیم های لیگ برتری دیرتر شروع شد.
با توجه به این امر، خداداد عزیزی سرمربی این تیم معتقد است که تیمش مقابل سایپا و تا دقیقه 60 بازی خوبی را ارایه کرد اما پس از آن با ضعف بدنی بازیکنانش مواجه و شکست را پذیرا شد.
البته خداداد اعتقاد دارد که این نقیصه طی دو سه هفته آینده و با پشت سرگذاشتن تمرینات مستمر برطرف و سپیدرود با قدرت مسابقات لیگ برتر را ادامه می دهد اما با توجه به این امر، همگان انتظار دارند که این تیم در اولین بازی خانگی خود برابر سپاهان به پیروزی برسد.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز براین امر واقف است که به دلیل مشکلات مدیریتی و حواشی پیرامون این باشگاه، طرفداران سپیدرود سختی های زیادی را تحمل کردند و هم اینک آنان در نخستین بازی خانگی خود پیروزی می خواهند و با توجه به این امر ، به طور حتم کادر فنی سپیدرود فقط برای کسب سه امتیاز پا به میدان خواهد گذاشت.
البته باید مشاهده کرد که آیا سپیدرود می تواند برابر سپاهان و تا دقایق پایانی ، بازی خوبی را ارائه کند و یا همانند بازی برابر سایپا با ضعف بدنی بازیکنانش مواجه خواهد شد.
به طور حتم کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت بهتر از هر کسی به این نقیصه تیم خود واقفند و چاره ای برای آن اندیشیده اند تا بتوانند تا پابان بازی برابر سپاهان یک بازی خوبی را ارائه کنند.
از طرف دیگر تیم فوتبال سپاهان اصفهان در رقابت های فصل جاری لیگ برتر با هدایت امیر قلعه نویی پر افتخارترین سرمربی لیگ برتر، کار خود را آغاز کرده و به طور حتم مسئولان این باشگاه از سرمربی خود در پایان کار مقام شایسته ای را طلب می کنند.
البته تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته اول رقابت های لیگ برتر در اصفهان برابر صنعت نفت آبادان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت و این تیم نیز مترصد کسب اولین سه امتیازش در رقابت های لیگ برتر است.
با توجه به این امر ، قلعه نویی و شاگردانش نیز خواهان پیروزی برابر تیم سپیدرود رشت هستند تا بتوانند از این فرصت (ناآمادگی بدنی بازیکنان سپیدرود) سود برده و اولین سه امتیاز خود را با برتری برابر سپیدرود و در دیداری خارج از خانه جشن بگیرند.
این در حالی است که تیم فوتبال سپیدرود رشت گرچه تا حدی از ناآمادگی بدنی بازیکنانش رنج می برد اما این تیم طرفداران زیادی دارد که خود یک وزنه سنگین محسوب می شود و بی شک حضور پرشمار طرفداران تیم سپیدرود در اولین بازی خانگی می تواند تاثیر روحی مثبتی برای این تیم و کسب پیروزی برابر سپاهان داشته باشد.
با توجه به شرایط موجود ، باید منتظر دوئل خداداد عزیزی با قلعه نویی باشیم و سرانجام مشاهده کرد که تیم سپیدرود اولین بازی خانگی خود را با پیروزی به اتمام می رساند و یا سپاهان پیروزی خود را در خارح ار خانه جشن می گیرد .
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.