مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات دو و میدانی نونهالان و پیشتازان منطقه سه قهرمانی کشور که در سمنان جریان داشت، دوندگان گیلانی با کسب چهار مدال طلا، سه مدال نقره و سه مدال برنز در رده سوم تیمی قرار گرفتند.
سعید علیپور افزود: آرین مردآزاد در ماده پرش طول رده سنی نونهالان ، حمیدرضا پورحبیب در ماده پرش طول رده سنی پیشتازان و سیدعلی مرتضوی در مواد یکصد متر و سه هزار متر رده سنی پیشتازان از استان گیلان توانستند عنوان قهرمانی و مدال طلا کسب کنند.
وی ادامه داد: امیرحسین مرجانی در ماده 400 متر ، آر رمضان پور در ماده پرتاب وزنه و حمیدرضا ترکی در ماده پرتاب نیزه دیگر دوندگان نونهال گیلانی بودند که موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره مسابقات منطقه سه کشور شدند.
وی اضافه کرد: علیرضا کاظم پور در ماده 100 متر ، مصطفی صفری در ماده پرش طول و آیدین حیدری در ماده پرتاب نیزه نیز در رقابت های دو و میدانی نونهالان و پیشتازان منظقه سه کشور موفق به کسب مقام سومی و مدال برنز شدند.
در رقابت های دو و میدانی قهرمانی نونهالان و پیشتازان منطقه سه کشور، زبده ترین دوندگان استان های گیلان ، مازندران ، سمنان و گلستان حضور داشتند که در سمنان با هم به رقابت پرداختند و در نهایت نفرات برتر جواز حضور در مرحله نهایی این مسابقات را کسب کردند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.