به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید اشجعی آستارا عصر شنبه در حاشیه برگزاری این آزمون در این مرکز گفت: این آزمون طی صبح و عصر یک روز با شرکت 268 داوطلب در 32 رشته نظیر خیاطی، برق، مکانیک، تراشکاری، صنایع غذایی، مدیریت خانواده، حسابداری و بازرگانی برگزار شد.
بهبود معاشکار افزود: پس از اعلام نتایج، آزمون عملی نیز تا پایان سال جاری در این مرکز و آموزشگاه های آزاد زیر نظر آن برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: اطلاع رسانی جامع، ارتقای کیفیت سنجش و تعیین صلاحیت حرفه ای نیروی کار، اعتباربخشی به تجارب فنی و حرفه ای، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت رسانی از هدف های این آزمون است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آستارا گفت: یکی از مهمترین راهکارهای ایجاد اشتغال پایدار و مولد، آموزش های فنی و حرفه ای است و شرکت جوانان در این دوره ها به اشتغال آنان در سال های آینده منجر می شود.
معاشکار از تفاهم نامه همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای و پایگاه نیروی دریایی ارتش آستارا با هدف ارتقای مهارت و آموزش رایگان به سربازان آن نیرو خبر داد.
ششم مرداد، روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی است و 340 نفر در مرکز آموزش فنی و حرفه ای آستارا آموزش می بینند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.