به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته اول این مسابقات به مصاف تیم سایپا رفت که در نهایت با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف خود شد تا این دوره از رقابت ها را با شکستی سنگین آغاز کند.
سپیدرود رشت که تا شنبه هفته گذشته وضعیت نابسامان مدیریتی و مالکیتی داشت، تمرینات بدنسازی و آمادگی خود را نسبت به سایر تیمها بسیار دیر شروع کرد که این امر در جذب بازیکنان جدید نیز مشهود است.
تا 10 رزو قبل ، دو تیم مجزا با دو سرمربی و دو مالک به نام سپیدرود در رشت فعالیت داشتند که ابن امر به پیکره این تیم ریشه دار و پرطرفدار ضربه وارد کرد که این ضربه در دیدار اول این تیم برابر سایپا نیز به طور وضوح قابل مشاهده است.
اما با توجه به رای نهایی صادره شعبه ششم دادگاه عمومی رشت که هفته قبل صادر شده، تیم سپیدرود با مالکیت محمد نوین و به سرمربیگری خداداد عزیزی جواز حضور در رقابت ها را کسب و این تیم پا به مسابقات لیگ برتر گذاشت.
اما همانگونه که انتظار می رفت این تیم برابر سایپا ضعیف ظاهر شد و علاوه براینکه سه گل دریافت و سنگین ترین شکست هفته اول این مسابقات را به نام خود ثبت کرد، بازیکنان سایپا یک پنالتی را نیز از دست دادند.
به طور حتم ناآمادگی بدنی بازیکنان سپیدرود رشت و همچنین عدم هماهنگی بین بازیکنان، مهمترین نقاط ضعف این تیم در دیدار برابر سایپا بوده که این نقیصه در یکی دو دیدار آینده نیز همچنان مشهود خواهد بود.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته اول این مسابقات با ترکیب کوروش ملکی، میثم تهیدست، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، محمد نزهتی، محمدرضا مهدوی (از دقیقه 64 محمد لطفی)، حسین کعبی (از دقیقه 68 رضا معقولی)، امید سام کن، میلاد قربان زاده، محسن ایران نژاد و محمدرضا خرسندنیا (از دقیقه 69 یعقوب کریمی) به مصاف تیم سایپا رفت.
تیم فوتبال سایپا که فصل گذشته در دو دیدار برابر سپیدرود رشت فقط یک تساوی کسب کرده بود، در این بازی با سه گل حریف شمالی خود را شکست داد تا اولین پیروزی خود را برابر سپیدرود جشن بگیرد.
آرش رضاوند در دقیقه 45، علی دشتی در دقیقه 60 و آرمان رمضانی در دقایق تلف شده گل های تبم فوتبال سایپا را به ثمر رساندند ضمن اینکه در دقیقه 18 نفوذ آرمان رمضانی با خطای امید سام کن درون محوطه جریمه سپیدرود همراه شد و داور به سود سایپا یک ضربه پنالتی اعلام کرد.
ضربه پنالتی توسط مهدی ترابی زده شد اما کوروش ملکی دروازبان سپیدرود رشت ضربه ترابی را دفع و به کرنر فرستاد تا مانع از فروپاشی دروازه سپیدرود در اواسط نیمه اول باشد.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در پایان این مسابقه گفت: از دقیقه 60 به بعد از لحاظ بدنی کم آوردیم، چرا که تمرینات را برای حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور دیرتر از سایر تیم ها آغاز کردیم.
خداداد عزیزی افزود: می دانستیم کار سختی داریم، چرا که تمرینات بدنسازی را دیرتر از دیگر تیم ها آغاز کردیم که این امر تاثیر منفی خود را نشان داد و در 30 دقیقه پایانی به طور کامل از لحاظ بدنی، خالی شدیم.
سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه شرایط تیمش تا 2 هفته آینده بهتر خواهد شد، عنوان کرد: وقتی بدنسازی مناسبی نداشته باشید، کار بسیار سخت خواهد شد و حالا نیاز به زمان داریم تا بازیکنان ما را به دیگر تیم ها برسانیم ضمن اینکه ما نیاز به بازیکن جدید داریم.
به هرحال تیم فوتبال سپیدرود رشت لبگ برتر را با شکستی سنگین آغاز کرد اما مسئولان ، کادرفنی و حتی طرفداران این تیم انتظار دارند که تا حداکثر دو الی سه هفته دیگر تیم به مرز آمادگی کامل برسد.
با توجه به این امر ، باید از هفته چهارم یا پنجم شاهد تیم هماهنگ تری از سپیدرود رشت در رقابت های لیگ برتر باشیم که به طور حتم حمایت طرفداران این تیم به خصوص در دیدارهای خانگی نیز یکی از نقاط قوت سیپدرود بشمار می رود و همگان انتظار دارند که همانند فصل گذشته، تماشاگران از سپیدرود حمایت همه جانبه ای داشته باشند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.