رضا اسلامی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: 141 طرح اشتغال روستایی با اعتباری بالغ بر 98 میلیارد و 542 میلیون ریال و 77 طرح اشتغال فراگیر با اعتباری بیش از 27 میلیارد و 250 میلیون ریال به بانک های عامل شهرستان معرفی که از این تعداد تاکنون 68 متقاضی موفق به دریافت 34میلیارد و 130 میلیون ریال تسهیلات شده اند.
وی بر همکاری بانک ها در جذب منابع تاکید و خاطرنشان کرد: باید همگان تلاش و پیگیری بیشتری در رفع مشکلات مردم و متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی داشته باشند و ضمن تسریع در پرداخت ها توسط بانک ها، ایجاد اشتغال در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
فرماندار سیاهکل اظهار داشت: فرمانداری تاکنون پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری را بطور جدی پیگیری کرده و در صورت نبود عزم جدی در پیشبرد امور مردم توسط رئیسان برخی از بانک ها ، ضمن انعکاس موضوع به سرپرستی شعب، اقدامات لازم نیز انجام می شود.
اسلامی تسریع در تعیین تکلیف پرونده های متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی در راستای رفع موانع توسعه و ایجاد اشتغال را از جمله ارزیابی های مدیریتی رئیسان بانک ها ذکر کرد و گفت: در صورت عدم همکاری سرپرستی شعب بانک ها در جهت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، این موضوع در مکاتبات با استاندار گیلان نیز منعکس خواهد شد.
وی خواستار توجه ویژه به طرح های دامداری ، زنبورداری و باغبانی همراه با نظارت دقیق و مستمر توسط اداره های مرتبط شد و از مدیران خواست نسبت به پیگیری و به نتیجه رساندن این گونه طرح ها با توجه به بافت روستاهای شهرستان اهتمام و جدیت لازم را داشته باشند.
شهرستان سیاهکل با 2 بخش مرکزی و دیلمان و جمعیتی حدود 62 هزار نفر در 55 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.