به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ جواد نجار تمیزکار گفت: فرهنگسرای پارک جانبازان با ۳۰ درصد پیشرفت کار سال‌هاست به حال خود رهاشده است و می‌توان با یک مدیریت درست و استفاده از پتانسیل کارکنان واحد عمرانی شهرداری آن را تکمیل کرد.
وی با اشاره به نیروی جوان در لاهیجان و ضرورت وجود اماکن ورزشی و فرهنگی، بر تسریع در اجرای پروژه فرهنگسرای لاهیجان تأکید داشت.
سخنگوی شورای شهر لاهیجان بابیان اینکه بر اساس قانون، مدیریت آرامستان ها بر عهده شهرداری است، افزود: با توجه به اینکه آرامستان آقا سید محمد یمنی لاهیجان چند ماه پیش طعمه حریق شده است، لازم است شهرداری مدیریت ویژه‌ای برای آرامستان های شهر داشته باشد و احداث آرامستان جدید واقع در خالو باغ نیز مورد پیگیری ویژه قرار گیرد.
وی بازگشایی خیابان فیض به غریب آباد و جمهوری را موجب کاهش بار ترافیکی منطقه دانست و با توجه خرید بخش اعظم املاک در مسیر توسط شهرداری، بر تسریع در اجرای پروژه تأکید کرد.
تمیزکار با اشاره به‌شدت گرمای هوا در ایام اخیر، از کارکنان شهرداری لاهیجان در حوزه مدیریت فضای سبز و تلاش و زحمات آنان به جهت اصلاح و زیباسازی فضای سبز برخی میدان‌ها و بلوارها و همچنین حفظ و رسیدگی به فضای سبز شهری، تشکر و قدردانی کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 973148
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.