مهدی ولی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان همگام با سراسر کشور همه ساله طرح هایی را برای کمک به افراد کم برخوردار و گسترش آموزش از طریق افتتاح خانه های هلال اقدام می کند که تیر ماه امسال با مشارکت داوطلبان و اعضای هلال احمر خدمات حمایتی شامل خدمات درمانی و دارویی ، مشاوره ای و معیشتی در مناطق محروم انجام گرفت.
وی بیان داشت: کمک های بشر دوستانه نیز شامل اهدای سبد کالا، ویزیت رایگان ، برپایی چادرهای سلامت ، اجرای یک روز کار داوطلبی، اردوی فرهنگی و برگزاری نمایشگاه نه به اعتیاد، برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه به بهره وران ارایه شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به فعالیت 121 خانه هلال در سراسر استان تصریح کرد: اعضا و داوطلبان معاونت داوطلبان در چهار گروه حمایت ، مشارکت ، هدایت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
وی اظهار داشت: ساماندهی و آموزش داوطلبان، ارائه آموزش های عمومی به مردم با هدف ایجاد آمادگی در زمان وقوع حوادث احتمالی و مبارزه با آسیب های اجتماعی از اهداف فعالیت و راه اندازی خانه های هلال است.
بر اساس آخرین آمار جمعیت هلال احمر گیلان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.