رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات وزنه برداری نوجوانان رده سنی 12 تا 15 سال قهرمانی کشور، امیررضا رضاپور از گیلان سوم شد.
اصغر ابراهیمی افزود: این وزنه بردار شایسته گیلانی در وزن 62 کیلوگرم در رقابتهای قهرمانی نوجانان کشور حضور یافت که سرانجام در حرکت یک ضرب موفق به کسب مقام سوم شد.
وی ادامه داد: رضاپور در حرکت یک ضرب این رقابتها موفق شد وزنه 80 کیلوگرمی را مهار و پس از وزنه برداری از استان های فارس و تهران روی سکوی سوم قرار گیرد و مدال برنز این حرکت را بر گردن بیاویزد.
کاپیتان اسبق تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان بیان کرد: رقابت های وزنه برداری نوجوانان 12 الی 15 سال قهرمانی کشور یادواره وزنه بردار شهید محسن کشاورز ، طی سه روز با رقابت 114 وزنه بردار از 25 استان در سالن شهید کیانپور شهرستان کرج استان البرز برگزار شد.
ابراهیمی یادآور شد: مسعود محرابی و علیرضا خوشکنار به عنوان مربی ، تیم وزنه برداری نوجوانان استان گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور همراهی می کردند.
رئیس هیات وزنه برداری گیلان در ادامه به وضعیت این رشته در استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه وزنه برداران گیلانی طی چند سال اخیر در رده های سنی مختلف رشد خوبی داشته و علاوه برکسب مدال های رنگارنگ ، در اردوهای تیم های ملی نیز حضور چشمگیری دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.