به گزارش خبرنگار ایرنا سروش وظیفه روز یکشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر آستارا در ساختمان شورا افزود: تیم شهرداری این شهر به دلیل نبود زمین چمن مناسب، برای تمرین و میزبانی مسابقات لیگ دسته اول کشور با مشکل مواجه است.
وی بیان کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری آستارا در دوره سوم شورای اسلامی شکل گرفت ولی تاکنون به توسعه زیرساخت آن توجه جدی نشده است.
وظیفه ادامه داد: باشگاه شهرداری فاقد ردیف بودجه بود که در بودجه امسال، پنج میلیارد ریال مصوب شد و بخش عمده آن به تیم فوتبال شهرداری صرف خواهد شد.
عرفان جامبر نائب رئیس شورای اسلامی شهر آستارا نیز در این جلسه گفت: با توجه به ممنوعیت قانونی حق واگذاری امتیاز تیم شهرداری، حضور این تیم در لیگ دسته سوم با وجود بالا بودن میانگین سنی بازیکنان لازم است.
تیم فوتبال مقاومت آستارا در لیگ بزرگسالان گیلان (جام گیل) و تیم فوتبال شهرداری این شهر در لیگ دسته سوم کشوری حضور دارند.
ساخت زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا آغاز شده و تا تکمیل آن، تمرینات تیم های فوتبال در زمین ورزشی روستای سیبلی این شهرستان و زمین ورزشی شهر چوبر تالش برگزار می شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در آن ساماندهی شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.