به گزارش ایرنا عبدالرضا سلیمانی عصر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران آستانه اشرفیه بیان کرد: اعتبارات شهرداری آستانه اشرفیه در سال 97 ، 220 میلیارد ریال پیش بینی شده که این میزان در مقایسه با اعتبارات سال گذشته حدود 65 درصد افزایش دارد.
وی روند اجرای طرح ها و پروژه های شهر آستانه اشرفیه را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به اقدامات انجام شده طی 2 سال اخیر اظهار داشت: تعریض و جدول گذاری خیابان امام خمینی (ره) بطول 700 متر ، تعریض جاده مسیر کیسم بطول 800 متر ، اتمام پروژه سالن سرپوشیده شهر بازی پارک ساحلی ، احداث میدان شهیدان خوش سیرت، احداث بوستان دکتر حشمت بطول 950 متر ، تکمیل ساختمان شهرداری ، احداث بوستان کورکاء ، نصب روشنایی و پیاده رو سازی در پارک ساحلی ، ساماندهی محل دفع زباله و محصور کردن این منطقه و ... از جمله این اقدامات است.
سلیمانی با بیان اینکه این طرح ها با نظارت و مصوبات شورای شهر انجام شده، افزود: اجرای طرح پل تا پل (در یک هزار و 400 متر از این طرح جدول گذاری و زیر سازی معابر صورت گرفته ) ، زیر سازی بلوار شهید رضی ، اجرای طرح تعریض خیابان فردوسی بطول 800 متر ، ساخت المان شخصیت های علمی، فرهنگی ، مذهبی ، شهدای والامقام و نمادهای سنتی و بومی در نقاط مختلف از طرح هایی است که در دست اجرا و اقدام قرار دارد.
شهردار آستانه اشرفیه حضور سرمایه گذاران را در رونق اقتصادی شهر موثر دانست و گفت: از تمامی سرمایه گذاران بخش خصوصی در جهت اجرای طرح های مختلف حمایت می شود.
سلیمانی با اشاره به اینکه طرح سوال اعضای شورای شهر آستانه اشرفیه به او ابلاغ نشده، اظهار داشت: طرح سوال از شهردار حق قانونی اعضای شورای شهر است و پیش از این نیز در چند نوبت به سوالات اعضای شورا پاسخ داده ام.
وی تصریح کرد: برای ماندن در پست شهرداری، جنگ نخواهم کرد زیرا برای گرفتن آن هیچ لابی نکرده ام ضمن اینکه نشست خبری امروز با خبرنگاران، از قبل برنامه ریزی شده بود و ربطی به نشست دیروز اعضای شورای اسلامی آستانه اشرفیه ندارد.
آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع است و عبدالرضا سلیمانی حدود سه سال است که به عنوان شهردار این شهر فعالیت دارد. روز گذشته نائب رئیس شورای اسلامی آستانه اشرفیه به خبرنگاران گفت که نامه ای حاوی 14 سوال چهار نفر از اعضای شورا به شهردار ابلاغ و از او خواسته شده طی 10 روز، پاسخ سوالات را ارائه دهد اما رضا تیغ نورد رئیس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه تصریح کرد که ابلاغ سوالات اخیر به شهردار، روند قانونی را طی نکرده و توسط نایب رئیس شورا و بصورت مستقیم ارسال شده حال اینکه روند فعالیت های شورا باید با رعایت آیین نامه و قانون باشد.
7287/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.