مدیرکل ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک ورزشکاران و مربیان گیلانی در رشته های ورزشی مختلف در اردوها حضور دارند و امیدواریم که بتوانند به عضویت تیم های ملی درآیند تا در مسابقات آسیایی 2018 اندونزی شرکت کنند.
مریم بخشی افزود: البته تا حدود کمتر از یک ماه دیگر نفرات اعزامی به رقابت های آسیایی مشخص خواهئد شد و بازیکنان گیلانی در تلاشند تا بتوانند در این رقابت ها حضور چشمگیری داشته باشند.
وی از برگزاری نشست ستاد بازی های آسیایی و پارا آسیای اندونزی در این استان خبر داد و بیان کرد: در این نشست مقرر شد افرادی که از این استان در لیست نهایی حضور در بازی های آسیایی و پارا آسیایی اندونزی قرار گیرند، پیش از اعزام حقوق خود را از طرف اداره کل دریافت می کنند.
به گفته بخشی، همچنین این حقوق از اول خرداد ماه سال جاری محاسبه و تا موقع اعزام، به گیلانی هایی که در لیست نهایی اعزام به بازی های آسیایی و پارا آسیایی قرار دارند، داده می شود ضمن آنکه پاداشی هم برای مدال آوران بازی های آسیایی و پارا آسیایی در ستاد مشخص و تعیین شده و به نفراتی که مقام و مدال کسب کنند، اهداء می شود.
مسابقات آسیایی 2018 اندونزی از 27 مرداد ماه سال جاری در جاکارتا در رشته های ورزشی مختلف و با حضور ورزشکاران کشورهای قاره کهن آغاز می شود.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.