به گزارش خبرنگار ایرنا ولی داداشی روز شنبه در نشست خبری در دفتر خود افزود: با تکمیل سد لاستیکی رودخانه ملاهادی با ظرفیت ذخیره یک میلیون و 500 هزار متر مکعب، بیش از 70 درصد مشکلات آب شرب و کشاورزی شهرستان آستارا برطرف خواهد شد.
وی اظهار کرد: ساخت دومین سد لاستیکی آستارا بر رودخانه چلوند نیز پیگیری که با تحقق آن، آب مورد نیاز 40 سال آینده این شهرستان تامین می شود.
داداشی بیان کرد: نبود سامانه دفع فاضلاب شهری از دغدغه های مردم آستاراست و پس از قرار گرفتن آستارا در ردیف شهرهای پرتنش فاضلاب کشور، 380 میلیارد ریال اعتبار برای فاضلاب تصویب و اجرای مرحله نخست آن به روش وکیوم (هدایت مکشی) در 300 هکتار از اراضی آستارا مطالعه شد.
وی گفت: در هفته جاری به همراه مسئولان وزارت امور خارجه ایران به جمهوری آذربایجان سفر و موضوع لغو روادید اتباع ایرانی برای سفر به جمهوری آذربایجان را پیگیری خواهم کرد.
نماینده مردم آستارا در مجلس ادامه داد: دولت جمهوری آذربایجان در طرح راه آهن آستارا-آستارا سرمایه گذاری کرده و در این سفر، زمینه سرمایه گذاری آن کشور در اجرای طرح های خدماتی و گردشگری آستارا و استان گیلان پیگیری می شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.