معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرماندار تالش گفت : ایجاد محدودیت در قاموس دولت تدبیر و امید نیست و این ظرفیت وتوانمندی دولت تدبیر و امید است که فضایی را برای رئیس دولت نهم و دهم برای سخنرانی ایجاد می کند کاری که آن دولت هیچ گاه توان اجرای این فضا را برای رئیس دولت قبل از خودش نداشت.

به گزارش ایلنا از تالش، سید جلال سید محمدی  معاون سیاسی و اجتماعی فرماندارتالش  در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به برگزاری سخنرانی رئیس دولت نهم و دهم در تالش گفت : صدور مجوز برای برگزاری این مراسم در واقع اجرای قانون بود .

وی افزود: سیاست دولت و خصوصا تاکیدات صریح ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی همواره  به داشتن گوش شنوا برای شنیدن انتقاد  و حتی تخریب مخالفان بوده است.

وی گفت : همگان شاهد این هستیم که بیشترین هجمه ها و تخریب ها علیه دولت صورت می گیرد ولی دولتمردان صبورانه راه خدمت و کار و تلاش را پیشه کرده اند

سید محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش در ادامه با اشاره پخش مستقیم بازیهای تیم ملی در چهار نقطه شهرستان گفت: این اقدام در واقع پاسخ به یک خواست ونیاز عمومی بود که شهرداری های اسالم  چوبر وحویق ولیسار انجام دادند و مورد استقبال همگانی قرار گرفت و جای تقدیر دارد.

وی با انتقاد از برخی اظهار نظرات در این خصوص گفت :اینگونه اقدامات نشاط آور برای مردم پویایی وحرکت جامعه را به نمایش می گذارد و حتی اگر اشکالاتی هم وارد باشد باید اجرا شود و سعی در برطرف نمودن اشکال داشت نه اینکه  بخاطر احتمال بروز برخی ناهنجاری ها صورت مسئله را پاک کنند.

وی با تقدیر از همراهی اعضای تامین شهرستان افزود: برخی مدیران جرات وشهامت انجام دادن کارهای جدید راندارند.

سید محمدی در ادامه با تبریک انتصاب خانم افراز به معاونت برنامه ریزی فرمانداری گفت : دولت تدبیر و امید در بکار گیری و استفاده از ظرفیت های ندیده شده شهرستان در طی ۵ سال گذشته بهترین عملکرد را  در شهرستان داشته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.