مسئول روابط عمومی هیات ورش های رزمی استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها، شش رزمی کار گیلانی به سرپرستی و مربیگری جواد روشندل حضور داشتند که در نهایت موفق به کسب یک مقام قهرمانی ، سه مقام نایب قهرمانی و یک مقام سومی شدند.
میثم خرقه پوش افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات، در رده سنی جوانان مهیار تبرکی در وزن 57- کیلوگرم با برتری برابر همه رقبای خود، عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات بین المللی چی وان را کسب کرد، محمدمهدی علیپور در وزن 75- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت که در نهایت موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و علی کاظمی در وزن 60- کیلوگرم رده سنی جوانان موفق به کسب مقام سوم شد .
وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نیز مهدی خانی در وزن 43- کیلوگرم موفق به کسب عنوان دوم و مدال نقره این دوره از مسابقات شد و در رده سنی بزرگسالان هم سهیل زارع در وزن 66- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی شد.
در رقابت های رزمی بین المللی سبک چی وان ، 16 تیم خارجی به همراه چند تیم از ایران حضور داشتند که در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی افراسیابی تهران با هم رقابت کردند.
چی وان یکی از سیستم های انجمن ملی کیک بوکسینگ از سبک های ورزش رزمی است که ورزشکاران با رعایت اصول و قواعد فنی و تکنیکی آن ، با هم مبارزه می کنند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.