رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه فراکسیون امید دغدغه همه مردم را درک می‌کند گفت:تجربیات زیادی داریم و می توانیم این مرحله را نیز پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در مراسم افتتاح شعبه گیلان بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه ما نگران نیستیم و فکر نمی‌کنیم در شرایط فروپاشی هستیم، اظهار داشت:  تجربیات زیادی داریم و می توانیم این مرحله را نیز پشت سر بگذاریم.

رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه ما خودمان را مدیون مردم می‌دانیم گفت: اطمینان می‌دهم که فراکسیون امید دغدغه همه مردم را درک می‌کند.

وی با بیان اینکه انگیزه تشکیل بنیاد امید ایرانیان، ایجاد امید است افزود: حضور زنان در مباحث سیاسی و جامعه یکی از راهبردهای اساسی ما است و مهم‌ترین معضل کشور در حال حاضر چالش مدیریت است.

عارف گفت: توانایی و گفتمان اصلاح‌طلبان سبب توسعه پایدار می‌شود. تفکر اصلاح طلبان سبب شده بود که ارز تک نرخی شود و برای کاهش فساد در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: داشتن برنامه‌ راهبردی یکی از اولویت‌هایی است که ما در شهرستان‌ها داریم.

وی  راهبرد توانمندسازی را بسیار پراهمیت دانست و با بیان اینکه  کمبود نیروی آماده به کار یکی از مشکلات اساسی ما است‌ گفت:خواهش من از نخبگان اصلاح‌طلب در گیلان این است که مشکلات نباید ما را از راهبردهای اساسی دور کند.

وی وحدت، انسجام و هماهنگی در جبهه اصلاح‌طلبان را از برنامه‌های بنیاد امید ایرانیان عنوان کرد و تاکید کرد: قرار نیست در این بنیاد رفتاری حزبی انجام دهیم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد امید ایرانیان باید اتاق فکری برای همه دولت‌ها باشد حتی اگر دولت همسو با ما نباشد‌.

رئیس بنیاد امید ایرانیان وحدت را رمز موفقت دانست و افزود: امیدواریم‌ معضلات کشور را حل کنیم.

عارف با اشاره به اینکه ماه های اول دولت اصلاحات ما نفت را ۷ یا ۸ دلار می‌فروختیم، اظهار کرد: با توکل بر خداوند از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

وی به انتخابات گذشته اشاره کرد و با اشاره به اینکه ما با برنامه از مردم رای گرفتیم، گفت: مردم عملکرد ما را ارزیابی خواهند کرد و ما می‌توانیم دولت را رو به جلو هل بدهیم تا موفق باشد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای شورای شهر هیچ بهانه‌ای ندارند زیرا در ۸ کلانشهر اعضای ما وارد شورا شدند، اظهار داشت: ما به رای مردم نیازمندیم.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.