فرماندار ماسال با انتقاد از کندی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک های شهرستان بر لزوم تسریع بانک‌ها در روند پرداخت این تسهیلات به متقاضیان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ماسال که با حضور نماینده شهرستان های ماسال، تالش و رضوانشهر برگزارشد،  با انتقاد ازعملکرد برخی بانکها در زمینه پرداخت تسهیلات به متقاضیان گفت: خوشبختانه ما در بحث ارائه طرحها به بانکها رتبه نخست را داریم اما همین طرحها در بانکها و در مرحله پرداخت وضعیت خوبی ندارند.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از کارآفرینان، خطاب به مسئولان ادارت شهرستان گفت: هر جوانی که به واسطه این طرح های حمایتی از بیکاری نجات یابد، در نهایت تاثیرات مثبت اش برای کل جامعه خواهد بود.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان ماسال  در ادامه از مدیران بانکهای عامل شهرستان خواست: در پرداخت به متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی از سختگیریهای خود کاسته و انگیزه ها برای اشتغالزایی را افزایش دهند.

فرماندار ماسال خطاب به مدیران بانکها گفت: این موضوع باید سریعا مرتفع شود و دیگر بهانه ای برای تعویق این پرداختها را نخواهیم پذیرفت.

عامر با تاکید بر لزوم همکاری تنگاتنگ بانک ها جهت پرداخت این تسهیلات، تصریح کرد:  دستگاه های اجرایی به آمار بسنده نکرده و پیش از اینکه این طرحها به بانکهای عامل معرفی نمایند، کلیه نقصهای آن را شناسایی و برطرف کنند.

عامر در پایان، خاطر نشان کرد: از مسئولین انتظار داریم که احساس مسئولیت کرده و ببینند اگر در جایی کم کاری صورت گرفته، ورود کنند و دست مردم را بگیرند و به اجرای برنامه های دولت کمک کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.