به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها 128 شطرنجباز از شهرهای مختلف گیلان در رده سنی آزاد و در 2 بخش آقایان و بانوان و در 9 دور به روش سوییسی با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها ، علی راستبد با درخشش در این مسابقات و کسب هشت امتیاز ، عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج استان گیلان را به خود اختصاص داد.
همچنین آریا امیدی و بنیامین بابانیا با کسب 5/7 امتیاز و به دلیل پوئن شکنی ، به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند ، آرین براداران تمدن و آراد نظری نیز با کسب هفت امتیاز به ترتیب رتبه های چهارم و پنجم را کسب کردند و سبحان خادم عرفانی نیز با کسب 5/6 امتیاز مقام ششم رقابتهای شطرنج گیلان را کسب کرد.
در پابان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر مسابقات شطرنج آزاد قهرمانی استان گیلان ، حکم و مدال قهرمانی و همچنین جوایزی اهداء شد.
رقابت های شطرنج آزاد قهرمانی استان گیلان، به مدت یک هفته در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت ادامه یافت . 97 شطرنجباز از شطرنجبازان حاضر در این دوره از رقابت ها به سرداوری محمود ترازی دارای ریتینگ بین المللی و یک شطرنجباز نیز دارای درجه فیده بود.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.