مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه بازیکن فصل گذشته تیم سرداربوکان با مسئولان داماش به توافق رسیدند و با این تیم قرارداد امضاء کردند.
میثم محبوب افزود: بر این اساس ، سامان نورمحمدی هافبک فصل گذشته سردار بوکان که دو فصل گذشته در داماش حضور داشت، با مسئولان این تیم به توافق رسید تا دوباره در داماش گیلان حضور داشته باشد.
وی گفت: همچنین جابر نصیری و عباس کندل دو بازیکن دیگر تیم فوتبال سردار بوکان با مسئولان تیم داماش به توافق رسیدند و با امضای قرارداد، به این تیم پیوستند تا فصل جاری با پیراهن تیم داماش در رقابتها حضور یابند.
مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اضافه کرد: محمد مختاری کاپیتان و مدافع تیم فوتبال داماش گیلان نیز با مسئولان این تیم به توافق رسید و دوباره با این تیم قرارداد جدید امضاء کرد.
وی در ادامه بیان کرد: پیش از این نیز ، مجید خدابنده‌لو بازیکن فصل گذشته تیم شاهین شهرداری بوشهر به تیم داماش گیلان پیوسته بود و همچنین با نظر کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان، آرمین منفرد دوست ،کنعان طاهرنژاد ، میثم میرپسنده و سعید طالبی بازیکنان فصل گذشته این تیم قرارداد خود را تمدید کردند.
وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه سیامک فراهانی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال داماش معرفی شد، مسئولان این باشگاه مترصد جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی هستند تا با قدرت در رقابت های لیگ دسته دوم حضور یابند.
تیم فوتبال داماش گیلان که در رقابت های لیگ دسته دوم حضور دارد، فصل گذشته به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کرد اما نتوانست در نهایت، جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول را کسب کند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.