به منظور تعامل و همکاری بیش از پیش با مدیران بخش خصوصی، مدیرکل راه وشهرسازی گیلان نشستی را با اعضای هیات مدیره انجمن شرکتهای ساختمانی استان در محل دفتر خود برگزار کرد.

به گزارش ایلنا از  رشت، در این نشست مدیرکل راه وشهرسازی استان با ابراز رضایت از عملکرد مطلوب انجمن شرکتهای راه سازی، از پیمانکاران  به عنوان سرمایه استان و بازوان اجرایی دولت یاد کرد و گفت: پیمانکاران در آبادانی و شکوفایی استان در بخش‌های مالی و اشتغالزایی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند و ما به عنوان بخش کوچکی از بدنه دولت از این قشر مهم و تاثیرگذار تقدیر و تشکر می کنیم که با وجودکاستی های مالی دولت از هیچ کوششی در جهت آبادانی استان دریغ نمی‌ورزند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور خاطر نشان کرد: علیرغم بدهی دولت به پیمانکاران تاکنون هیچ پروژه عمرانی متوقف نشده و کماکان ادامه دارد .

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان بالا رفتن شاخص آسفالت راه‌های روستایی استان از متوسط کشوری را نشان از تعامل خوب پیمانکاران با این اداره کل عنوان کرد.

وی به بکارگیری پیمانکاران بومی در پروژه های عمرانی استان تاکید کرد و گفت: توانمندسازی جامعه پیمانکاران موجب پیشرفت راهسازی  استان می‌شود  ورفع مشکلات مالی و تامین مصالح  تاثیر بسزایی در سرعت تکمیل پروژه های دارد که می بایست با همدلی وهمگرایی مدیران شهرستانی برطرف گردد تابتوانیم خدمات بیشتری به مردم استان ارائه دهیم.

گفتنی است در این جلسه مسائل ومشکلات مربوط به پیمانکاران بویژه پیمانکاران حوزه راه مورد بحث و بررسی وتبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.