مالک باشگاه سپیدرود رشت عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از انتخاب و انتصاب نظرمحمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت، اقدام به جذب بازیکنان موردنظر کردیم که در این راستا، علیرضا عزتی کرامت کاپیتان نفت تهران با قراردادی یکساله به سپیدرود پیوست.
جواد تن زاده افزود: عزتی کرامت که سابقه کسب عوان قهرمانی جام حذفی را در کارنامه وررشی خود دارد، یکی از بازیکنان متعصب نفت تهران بوده که سال ها در این تیم حضور داشت.
وی در ادامه با اشاره به جذب دروازه بان استقلال جنوب و هافبک مطرح سایپا تهران بیان کرد: ایوب کلانتری هافبک مطرح تیم فوتبال سایپا تهران نیز با امضای قراردادی یکساله ، به جمع یاران تیم سپیدرود رشت پیوست.
وی ادامه داد: این هافبک 28 ساله علاوه بر حضور در تیم سایپا، سابقه بازی در تیمهای فجر شهید سپاسی شیراز ، فولاد خوزستان ، صبای قم و تراکتورسازی تبریز را نیز دارد.
تن زاده اضافه کرد: همچنین میلاد تولایی دروازبان فصل گذشته استقلال جنوب تهران بعنوان سهمیه زیر 23 سال محسوب و همچنین دارای سابقه بازی در تیم نفت تهران با امضای قراردادی به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست.
وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز، کورش ملکی دروازبان فصل گذشته گسترش فولاد تبریز و محمد شادکام مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به تیم سپیدرود رشت پیوسته بودند.
به گزارش ایرنا، جذب این بازیکنان از سوی جواد تن زاده در حالیست که محمد نوین که تا قبل از اعلام رای دادگاه عمومی شعبه ششم رشت، مالک باشگاه سپیدرود بود؛ علاوه بر انتخاب خداداد عزیزی به عنوان سرمربی، همچنان بازیکنان جدیدی را جذب و با آنان قرارداد می بندد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.