مالک باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از انتخاب و انتصاب نظرمحمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت، با 2 بازیکن به توافق رسیدیم.
جواد تن زاده افزود: بر این اساس کورش ملکی دروازبان فصل گذشته گسترش فولاد تبریز که بازی های خوبی نیز از خود به نمایش گذاشته بود، با تیم فوتبال سپیدرود رشت قرارداد یکساله امضاء کرد همچنین با محمد شادکام مهاجم فصل گذشته صنعت نفت آبادان نیز به توافق رسیده و با این بازیکن هم به مدت یک فصل قرارداد امضاء کردیم.
محمد شادکام 28 ساله متولد تهران است و در پست هافبک چپ و هافبک راست بازی می کند و سابقه حضور در تیم های پارسه تهران ، گل گهر سیرجان ، مقاومت تهران و فجر سپاسی سابقه را دارد. کوروش ملکی نیز متولد 1370 اهل استان لرستان است که پیش از این در تیم مس کرمان حضور داشت و همچنین سابقه بازی در تیم های پیکان تهران ، مس سرچشمه کرمان ، مس رفسنجان و پدیده مشهد را در کارنامه ورزشی خود دارد.
به گزارش ایرنا جذب این بازیکنان از سوی جواد تن زاده در حالیست که محمد نوین که تا قبل از اعلام رای دادگاه عمومی شعبه ششم رشت، مالک باشگاه سپیدرود بود؛ علاوه بر انتخاب خداداد عزیزی به عنوان سرمربی، همچنان بازیکنان جدیدی را جذب و با آنان قرارداد می بندد.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.