به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد انوری در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) افزود: در شرایط کنونی در میان سیاست هایی که در ذیل سیاست های اقتصاد مقاومتی مطرح شده، راهبرد اصلاح نظام درآمدی دولت با افزایش سطح درآمدهای مالیاتی، به عنوان اصلی راهبردی برای مقاوم سازی اقتصاد در برابر تحریم ها و تهدیدهای بین المللی محسوب می شود.
وی ادامه داد: از آنجا که درآمدهای نفتی همواره تحت تاثیر قیمت های جهانی و در خصوص ایران تحت تاثیر تحریم ها نیز بوده، وابستگی اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی بعنوان آسیب پذیری اقتصاد به شمار رفته و در نقطه مقابل قطع این وابستگی، نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی است.
مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان بیان داشت: در چنین شرایطی عزم و تلاش سازمان امور مالیاتی برای به ثمر رساندن طرح ها و برنامه های نظام مالیاتی به ویژه طرح جامع مالیاتی حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه مهمترین اولویت سازمان مالیاتی، وصول عادلانه مالیات است، اضافه کرد: هر فرد به هر میزان که از امکانات، خدمات دولتی و عمومی استفاده می کند؛ باید مالیات خود را عادلانه پرداخت کند.
2007/7286
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.