به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد صادق ایران عقیده در نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: ملت ایران تا آخر پای انقلاب و آرمان های امام راحل ایستاده اند و تا زمان تحویل پرچم این نظام مقدس به دست صاحب اصلی آن، در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی خواهند کرد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشگاه امام حسین(ع) تهران افزود: دشمن برای مقابله با نظام اسلامی، جنگ اقتصادی و روانی را به راه انداخته و با ادامه تحریم و ایجاد گرانی و دیگر معضلات اقتصادی، سعی در وارد آوردن فشار به مردم دارد.
حجت الاسلام ایران عقیده تاکید کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، دشمنان با ایجاد فضای روانی، دروغ پراکنی و بزرگنمایی مشکلات مردم در سایت ها ، رسانه ها و فضای مجازی در تلاش برای گمراه کردن مردم هستند.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان در هر جایی وظیفه دارند مشکلات را رفع کنند، گفت: نباید مشکلات مردم به تجمع و اعتراض ختم شود و هر مسئولی در هر مقامی باید در فکر رفع مشکلات باید.
امام جمعه موقت بندرانزلی با اشاره به اینکه ایستادگی در مقابل دشمن، او را به عقب می راند، تاکید کرد: مسئول نظام اسلامی باید در ویترین شیشه ای به مردم خدمت کند و نباید دسترسی مردم به مسئولین، به سختی صورت پذیرد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.