به گزارش خبرنگار ایرنا مصطفی سالاری عصر پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی گیلان به کسب رتبه یک استان در حوزه اعطاء تسهیلات اشتغال روستایی و رونق تولید به مردم و رتبه چهار استان در حوزه تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: امید داریم با تحقق منابع مالی سال جاری، بتوانیم‌ بهره لازم از طرح های اشتغال زای استان را ببریم.
وی خاطرنشان کرد: کشاورزی، گردشگری و تجارت به عنوان ظرفیت های بالفعل ، توسعه زا و صنعت به عنوان ظرفیت بالقوه و درحال شکوفایی استان از محورهای توسعه ساز استان هستند که باید برای تقویت این محورها تلاش جدی کنیم.
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت احیاء رودخانه های گوهر رود و زرجوب رشت اشاره و اضافه کرد: در صورتی که علاوه بر اعتبارات تزریقی ملی، اعتبارات دستگاه های اجرایی نیز به سمت این پروژه جهت دهی شود؛ می توانیم نتیجه بهتر و سریع تری بگیریم.
سالاری در خاتمه سخنانش بر لزوم‌ شتاب در تکمیل پروژه سدهای در حال ساخت استان تاکید کرد و گفت: اگر سدهای درحال ساخت تکمیل شوند، به هیچ وجه مشکل کم آبی در استان نخواهیم داشت.
استاندار گیلان اضافه کرد: آب بندان ها نیز پیوست های تکمیلی پروژه های سدسازی در گیلان هستند که در صدد اجرایی شدن آن ها هستیم.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.