سرپرست باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: ایران نژاد طی توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت، با این تیم قرارداد یکساله امضاء کرده است.
افشین ناظمی افزود: ایران نژاد که فصل گذشته در تیم اکسین البرز حضور داشت و بازی های خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشته بود، در پست دفاع چپ بازی می کند و اهل شهرستان سیرجان است.
به گزارش ایرنا ایران نژاد قبل از حضور در اکسین البرز، سابقه بازی در تیم های فوتبال گل گهر سیرجان ، شاهین شهرداری بوشهر ، سپاهان و ذوب آهن اصفهان را در کارنامه ورزشی خود دارد.
سرپرست باشگاه سپیدرود رشت همچنین از پیوستن مدافع تیم ملی امید به این تیم خبر داد و بیان کرد: سید مهدی فیض آبادی نیز با مسئولان باشگاه سپیدرود به توافق رسید و با این تیم قرارداد امضاء کرد.
وی گفت: فیض آبادی در پست های دفاع آخر و هافبک دفاعی بازی می کند که فصل گذشته با پیراهن تیم پیکان تهران در رقابت های لیگ برتر حضور داشت و یکی از بازیکنان مستعد تیم ملی امید نیز محسوب می شود.
پیش از این نیز امین منوچهر بازیکن فصل گذشته نفت تهران و مهاجم اسبق استقلال تهران با امضای قراردادی به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوسته بود.
جذب بازیکنان جدید سپیدرود رشت توسط محمد نوین مالک باشگاه و به سرمربیگری خداداد عزیزی انجام می شود این در حالیست که امتیاز این باشگاه تا صدور رای نهایی دادگاه ، به جواد تن زاده مالک قبلی سپیدرود سپرده شده است.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.