سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: این مهاجم با سابقه پس از توافق با مسئولان باشگاه با تیم سپیدرود رشت قرارداد امضاء کرد.
افشین ناظمی افزود: منوچهری که فصل گذشته در تیم نفت تهران حضور داشت، سابقه بازی در تیم فوتبال استقلال تهران را نیز دارد و قرارداد جدید این بازیکن نیز با تیم سپیدرود رست به ثبت رسید.
وی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز ادامه داد: تاکنون 10 بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند و همچنین این بازیکنان مطالبات فصل گذشته خود را نیز دریافت کردند.
وی بیان کرد: سایر بازیکنان فصل گذشته تیم سپیدرود رشت که مدنظر کادرفنی این تیم باشند، برای عقد قراداد مجدد با تیم سپیدرود رشت، مطالبات فصل گذشته خود را نیز دریافت تا با آنان تسویه حساب شود.
سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: تمام هدف مسئولان این باشگاه، جذب بازکنان مدنظر خداد عزیزی سرمربی جدید این تیم است تا سپیدرود با قدرت در رقابتهای لیگ برتر حضور یابد.
روز دوشنبه طی مراسمی از سوی محمد نوین مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت در سالن آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت خداداد عزیزی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رست معرفی شد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.