مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خدابنده‌لو بازیکن فصل گذشته تیم شاهین شهرداری بوشهر است و در پست هافبک بازی می کند و سابقه حضور در تیم های پیکان تهران و مس کرمان را نیز دارد.
میثم محبوب با اشاره به توافق این بازیکن با مسئولان داماش و امضاء قرارداد با این تیم به مدت یک فصل ادامه داد: همچنین با نظر کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان، پنج بازیکن فصل گذشته این تیم با حضور در دفتر باشگاه، قرارداد خود را تا فصل آینده تمدید کردند.
وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه سیامک فراهانی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال داماش معرفی شد، مسئولان این باشگاه مترصد جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی هستند تا با قدرت در رقابت های لیگ دسته دوم حضور یابند.
آرمین منفرددوست ، میلاد پورمحسن ، کنعان طاهرنژاد ، میثم میرپسنده و سعید طالبی بازیکنان فصل گذشته داماش هستند که قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده اند. تیم فوتبال داماش گیلان که در رقابت های لیگ دسته دوم حضور دارد، فصل گذشته به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کرد اما نتوانست در نهایت، جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول را کسب کند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.