فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه ساختار مدیریت موفق، پاسخگویی است، گفت: روز گذشته از قطع برق کارخانجات شهرستان بدون هماهنگی فرمانداری انتقاد کردم که رئیس اداره برق شهرستان نتوانست پاسخگو باشد.

به گزارش ایلنا از رشت،سیدمحمد احمدی در جلسه کمیته توزیع آب کشاورزی شهرستان که در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در سطح شهرستان قابلیت‌های بی نظیر کشاورزی داریم که قابل اثبات است و با برنامه ریزی‌های مختلف از ابتدای فصل کشت کشاورزان را حمایت کردیم که مهم‌ترین آن آب زراعی بود.

فرماندار شهرستان رشت افزود: امیدواریم با الطاف الهی این سال زراعی را به خوبی پشت سر بگذاریم و کشاورزان هم بتوانند محصولات‌شان را بدون دغدغه برداشت کنند.

وی با بیان اینکه شورای کشاورزی شهرستان یکی از موضوعاتی است که غریب مانده، گفت: سرانه زمین زراعی کشاورزی ما بطور میانگین 0.8 هکتار است و با وجود مشقت و استرسی که از ابتدای فصل زراعی وجود دارد، در این راستا جهاد کشاورزی چه برنامه‌ و سهمی داشته است؟! فصل کشت گذشت ولی حتما طی هفته آینده باید شورای کشاورزی توسط جهادکشاورزی برگزار و برنامه جهاد برای توسعه و رونق کشاورزی که از محورهای توسعه اقتصادی استان است، تشریح شود.

احمدی با بیان اینکه 27 درصد زمین‌های شالیکاری استان در شهرستان رشت وجود دارد، تصریح کرد: همه در تلاشیم تا اجازه ندهیم که زمین‌های زراعی ما تبدیل به ویلا یا کاربری‌های غیرکشاورزی شود. باید برای توسعه برنامه‌های منسجم و منظم داشته باشیم.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: در حال حاضر نمی‌دانیم برنامه‌های جهادکشاورزی برای کشت دوم چیست؟! بسیاری از موضوعات این‌چنینی باید در کارگروه کشاورزی بررسی و بیان شود تا بتوانیم از ظرفیت همه دستگاه‌ها استفاده کنیم.

احمدی با بیان اینکه برخورد جزیره‌ای راه حل درستی نیست، تاکید کرد: تا هفته آینده شورای کشاورزی شهرستان رشت به صورت منسجم تشکیل شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اداره برق بایستی در بخش قطعی برق مدیریت بهتری داشته باشد تا وسایل برقی مردم آسیب نبیند؛  اظهار کرد: عدم حضور مدیران کل دعوت شده در جلسه نشان‌دهنده مظلومیت شهرستان رشت است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه ساختار مدیریت موفق، پاسخگویی است، گفت: روز گذشته از قطع برق کارخانجات شهرستان بدون هماهنگی فرمانداری انتقاد کردم که رئیس اداره برق شهرستان نتوانست پاسخگو باشد.

وی با بیان این که امروز بیش از هر زمانی به همدلی و کمک همدیگر نیازمندیم ، تصریح کرد: همه بایستی به یکدیگر کمک کنیم تا کارها به خوبی پیش رود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.