گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به ایرنا حاکیست؛ فیروز فاضلی با اشاره به آغاز مرحله نهایی داوری آثار هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها اظهار داشت: محمد سلطانی‌فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد یحیایی ایله‌ای، علیرضا کتابدار و گیتا علی‌آبادی به سرپرستی حمید ضیایی‌پرور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها تیم داوری این دوره از جشنواره را تشکیل می‌دهند.
وی با بیان این‌که همه افراد معرفی‌شده از استادان برجسته علوم ارتباطات دانشگاه‌ها و فعالان رسانه‌ای کشور هستند، یادآور شد: در مجموع یک هزار و 519 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها ارسال شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: جشنواره مذکور از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که به همت این اداره‌کل، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
به گفته فاضلی، آئین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها، ٢٨ تیرماه جاری همزمان با دهه کرامت در گیلان برگزار خواهد شد.
دبیر جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور در پایان اضافه کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره می‌توانند به تارنمای شمس توس گیلان به نشانی http://gilan.shamstoos.ir مراجعه کنند.
1881 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.