یوسف نیک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آثار ارسالی از سراسر کشور توسط طنزپردازان برجسته ملی بررسی و نتایج 21 تیرماه جاری در آئین اختتامیه اعلام می شود.
وی اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان جشنواره ملی طنز با عنوان 'طنز پهلو ٢ ' 989 اثر از سراسر کشور ارسال شده که ارسال این تعداد اثر، نشان از استقبال جشنواره یاد شده از سوی طنزپردازان دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن کشف استعدادها در زمینه طنز، افزایش شادی و نشاط اجتماعی، نفی خشونت، ارتقا سطح مکتوب طنز و کاهش آسیب های اجتماعی را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد.
نیک طنز را فاخرترین گونه شوخ‌طبعی‌ معرفی و آن را بیان هنرمندانه و نقادانه کژی‌ها و نادرستی‌ها به قصد اصلاح و نه تخریب دانست .
آئین اختتامیه جشنواره ملی طنز، پنجشنبه ٢١ تیرماه جاری در سالن شهدای خدمتگزار مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهداء فومن با حضور بزرگان طنز کشور برگزار می شود.
زنده یاد کیومرث صابری فومنی معروف به گل آقا پایه گذار مؤسسه گل آقا، نویسنده و طنزنویس در شهریورماه سال 1320 در شهرستان فومن استان گیلان زاده شد و یاد و نامش به افتخاری ماندگار برای سرزمین بارانی و کشورش تبدیل شده است.
شهرستان فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.