به گزارش خبرنگار ایرنا امیر جانبازی روز یکشنبه درجلسه تنطیم بازار شهرستان لاهیجان ضمن هشدار به گرانفروشان افزود: دلیلی برای افزایش قیمت ها وجود ندارد و ماموران تعزیرات حکومتی و بازرسان باید رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دهند و با گرانفروشی و افزایش قیمت ها برخورد کنند.
وی خاطرنشان کرد: باید جلوی گرانفروشی و اجحاف به مصرف کنندگان گرفته شود و اجازه نداد اجناسی که با قیمت قبلی خریداری شده و در مغازه ها و انبارها موجود است ، با افزایش قیمت و مانند کالاهای جدید و گران تر خریداری شده، به مردم فروخته شود.
جانبازی اظهار داشت: مایحتاج عمومی به اندازه کافی در بازار لاهیجان وجود دارد و باید با نظارت دقیق بر کالاهای سبد خانوار، اجازه افزایش خودسرانه نرخ داده نشود تا مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه، زیانی نبینند.
وی همچنین خواستار پاسخگویی مسئولان شهرستان بویژه در پاسخگویی دقیق به خواسته ها و تلفن های مردم در زمینه مشکلاتی نظیر خاموشی ها و نوسانات برق شد و گفت: 33درصد مصرف برق در لاهیجان طی سال جاری افزایش یافته و باید مشکل شهروندان را در زمینه برق رفع کرد.
همچنین طی امروز (یکشنبه) و به مناسب روز صنعت، معدن و تجارت؛ جلسه ستاد تنظیم بازار متشکل از بازاریان ، اعضای اتاق اصناف شهرستان و مسئولان و کارکنان اداره صنعت ، معدن و تجارت با سرپرست فرمانداری لاهیجان تشکیل و مشکلات این صنف بررسی شد.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.