سرپرست فرمانداری رودسر اظهار کرد: مدیران درباره منابع آب رودسر وقت بیشتری برای پیگیری و حل مشکلات آب کشاورزی و شرب مردم بگذارند.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی در نشست کمیته منابع آب شهرستان رودسر، مدیریت صحیح آب را مورد تأکید مسئولان قرارداد و تصریح کرد: مدیران برای خدمت صادقانه به مردم و گره‌گشایی از کار آنها جدیت ورزند و تلاش کنند با جلب رضایت مردمی که همیشه پای نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند موجبات تقویت انسجام عمومی و اقتدار نظام را فراهم کنند.

وی اظهار کرد: اگر مدیری احساس می‌کند نمی‌تواند برای کسب رضایت مردم تلاش کند و یا وقت بگذارد بی‌تعارف بگویم صندلی اش را خالی کند، بهتر است.

وارسته توجه به تأسیسات شبکه آبیاری و وضعیت پمپ‌ها را ضروری خواند و افزود: امیدواریم با همکاری کشاورزان و مردم آب شهرستان رودسر با کمترین تنش به‌خوبی مدیریت شود.

سرپرست فرمانداری رودسر وضعیت مدیریت آب را با توجه به قرار گرفتن در فصل کم آبی در برخی روستاها مطلوب ندانست و از ادارات آبفار و آبفا خواست تا نسبت به مدیریت این مسئله تا پایان گذار از آن بیش از پیش تلاش کنند

وی خطاب به مدیران خدماتی تاکید کرد : پاسخگویی به نظرات و تماس های مردمی از وظایف ادارات است و باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند و نسبت به رفع آنها وقت بگذارند.

سرپرست فرمانداری رودسر پس از جلسه اکیپ تخصصی گشت و بازدید از وضعیت مدیریت آب را به مناطق گزارش داده شده اعزام کرد تا نسبت به بررسی وضعیت مناطق از نزدیک اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.