مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد از حادثه دیدگان حوادث جاده ای، شهری، خدمات حضوری، کوهستان و ساحلی از امدادرسانی امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان گیلان بهره مند شدند.
وی با بیان اینکه در این مدت 31 حادثه به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: 32 تیم عملیاتی شامل 98 نجاتگر به همراه 31 دستگاه آمبولانس در این عملیات ها حضور داشتند.
به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان، در طرح تابستانی 16 شعبه هلال احمر دارای 32 پایگاه ثابت جاده ای و 18 طرح ساحلی آماده ارائه خدمات به مسافران و هم استانی ها هستند.
وی درباره طرح ساحلی جمعیت هلال احمر گیلان نیز گفت: 18جمعیت هلال احمر در 9 شهرستان ساحلی دارای 18 طرح ساحلی و 9 پست امدادی در نقاط خطرآفرین است که با استقرار یک دستگاه آمبولانس، سه نجاتگر در هر طرح ساحلی، استقرار یک دستگاه خودروی امدادی و موتورسیکلت و 2 نجاتگر در هر پست امدادی آماده ارائه خدمات است.
ولی پور اضافه کرد: 125 نجاتگر با 37 دستگاه خودروی امدادی شامل ست نجات ، آمبولانس و موتور سیکلت در پایگاه های بین شهری و شعبه ها به صورت شبانه روزی و در طرح های ساحلی از ساعت 8 20 برای ارائه خدمات آماده باش هستند ضمن اینکه یک دستگاه بالگرد این جمعیت نیز در صورت نیاز، آماده ارائه خدمات به هموطنان است.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت ، حمایت ، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
طرح تابستانی جمعیت هلال احمر استان گیلان به صورت رسمی از اول تیرماه آغاز شده است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.