رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان مطرح کرد: سرمایه‌گذار و کارآفرین بخش تولید و صنعت، نباید نگران تامین برق و انرژی باشد

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق‌پوش در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیران شرکت تولید و توزیع برق منطقه‌ای گیلان برای بررسی و رفع مشکل برق واحدهای صنعتی سپیدرود در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: تولید و فعالیت واحدهای صنعتی نباید به‌علت عدم ایجاد زیرساخت‌ها در گیلان متوقف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان افزود: برای تامین برق طرح‌های توسعه‌ای در بخش صنعت باید آینده نگری و برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی همچنین استفاده بهینه از حداقل امکانات را برای افزایش بهره‌وری، ضروری دانست و گفت: تامین برق یکی از اصلی‌ترین نیاز زیر ساختی واحدهای صنعتی استان گیلان است و این خلاء باید در شهرک صنعتی سپیدرود به هرشکل ممکن رفع شود.

دلق پوش با اشاره به ضروت اتخاذ تدابیر شایسته برای توسعه فعالیت‌های صنعتی در استان افزود: در گذشته برخی آینده‌نگری‌ها برای تأمین زیرساخت‌ها از جمله، پیش‌بینی لازم برای تامین میزان برق صنایع استان منطبق با طرح‌های توسعه آنها انجام نشده و هم اکنون باید برای رفع آن کاستی‌ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی همچنین گفت: با هم‌اندیشی، همگرایی و تعامل بین‌دستگاهی می‌توانیم دغدغه صنعتگران را در این زمینه مرتفع کنیم. در این شرایط خاص اقتصادی باید تعامل و تدبیر را چاشنی عمل کرده تا صنایع ما از تفاهم شرکت شهرک های صنعتی و شرکت برق، انتفاع لازم را ببرند و چرخ تولید به حرکت خود ادامه دهد.

در ادامه مدیر شرکت برق منطقه‌ای استان گیلان، عظیم بلبل‌آبادی ایجاد پست جدید را با همکاری صنعتگران برای رفع مشکل و تامین برق مورد نیاز به عنوان یکی از راهکارهای موثر در شهرک صنعتی سفیدرود گیلان ارائه کرد و گفت: برای احداث این پست نیازمند مطالعات دقیق هستیم که امیدواریم تا دی‌ماه سال‌جاری بتوانیم برق شهرک‌صنعتی سپیدرود را تامین کنیم و همچنین مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز برای تفاهم با شرکت برق بر ایجاد پست برق قول مساعد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.