مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان شامگاه یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی مسئولان این باشگاه، فراهانی به عنوان سرمربی جدید تیم داماش معرفی و جایگزین وحید رضایی شده است.
میثم محبوب افزود: البته هیات مدیره باشگاه به منظور مشخص کردن سرمربی داماش برای حضور در فصل آتی رقابت های لیگ دسته دوم ، جلسات متعددی برگزار کرده و پس از بررسی های لازم در خصوص گزینه های مدنظر و در نظر گرفتن دقیق نکات مختلف به جمع بندی رسید تا فراهانی تیم داماش گیلان را هدایت کند.
وی ادامه داد: همچنین طبق اعلام مدیرعامل داماش ، اولین گام در راستای آماده سازی این باشگاه برای فصل جدید، برگزاری تست استعدادیابی از بازیکنان رده های سنی است که طی روزهای دهم تا 13 تیرماه جاری برگزار می شود.
سیامک فراهانی سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان سابقه حضور و بازی در باشگاه های استقلال شهرداری رشت، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، پگاه و داماش گیلان و تجربه بیش از سه دوره حضور به عنوان مربی در کادر فنی باشگاه های داماش گیلان و سپیدرود رشت را در کارنامه ورزشی خود دارد.
تیم فوتبال داماش گیلان که در رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد، فصل گذشته با هدایت وحید رضایی به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافت اما نتوانست به مسابقات لیگ دسته اول صعود کند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.