به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی حاجتی روز یکشنبه در جمع اعضای ستاد اوقات فراغت ، مدیران و معاونان پرورشی و تربیتی ادارات تابعه آموزش و پرورش گیلان در مصلی کلانشهر رشت با بیان این که در غنی سازی اوقات فراغت باید نوع رویکردها تغییر کند، افزود: رویکرد غنی سازی اوقات فراغت بایستی به سمت تولید، اشتغال و مهارت باشد.
وی با اشاره به اتمام فعالیت های رسمی آموزش و پرورش، توجه به فعالیت غیررسمی در تابستان به منظور غنی سازی اوقات فراغت را مهم دانست و اظهار کرد: غنی سازی اوقات فراغت و اهمیت برنامه ریزی در این باره نقش مهمی در پیشگیری از بزهکاری های اجتماعی دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: ما به دنبال پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان، جوانان و نوجوانان نیستیم بلکه به دنبال غنی سازی اوقات فراغت آنها هستیم.
وی با بیان این که فرزندان خانواده ها و آینده سازان کشور در اختیار ما بوده و ما بایستی برای تعلیم و تربیت آنها تمام سعی مان را به کار گیریم، تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی زیادی وجود دارد که می توانند به آموزش و پرورش کمک کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: همه امکانات آموزش و پرورش در فصل تابستان در اختیار معاونت پرورشی این اداره کل قرار می گیرد که بایستی برای غنی سازی اوقات فراغت برنامه های خوبی اجرا شود.
دیدار اعضای ستاد اوقات فراغت، مدیران، معاونان پرورشی و تربیتی اداره های تابعه آموزش و پرورش گیلان با آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت ، در آستانه آغاز فعالیت پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش استان برگزار شد.
فعالیت پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش استان گیلان از فردا (دوشنبه چهارم تیرماه) آغاز می شود.
در سال تحصیلی گذشته بیش از 370 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل کردند.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.