فرماندار صومعه‌سرا گفت: رفع مشکلات در بحث اشتغال می‌تواند بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و آسیب‌هایی که جوانان را تهدید می‌کند را کاهش دهد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علی فتح اللهی در جلسه کمیته اشتغالزایی صومعه سرا گفت : تشکر ویژه دارم بابت برگزاری چنین جلساتی چرا که ثمرات و برکات آن سبب تسریع در توسعه فرایندکاری و آنچه را که هدف اصلی در فضای کسب و کار انجام شده را بدنبال خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد : تمام مدیران بانکهای عامل اشتغالزایی را در اولویت کاری خود قرار داده اند و از این بابت از همه آنها تشکر و قدر دانی می‌کنم.

فرماندار صومعه‌سرا گفت: بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و آسیب‌هایی که جوانان ما را تهدید می‌کند کاهش پیدا خواهد کرد، همان‌طوری که اشتغال رابطه مستقیمی با ازدواج و طلاق و سرقت و دیگر ناهنجاری‌های جامعه ما دارد پس باید تلاش کنیم، با استفاده از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها اینگونه اتفاقات را به حداقل خود برسانیم .

فتح‌اللهی براساس سهمیه‌هایی که برای شهرستان صومعه‌سرا در نظر گرفته شده چه در بحث بوم‌گردی و چه اشتغال فراگیر روستایی ۲۰ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان و کل سهم شهرستان حدودا ۴۸ میلیارد تومان بوده که کل اعتبارات از ردیف اشتغالزایی خواهد بود.

وی افزود: مشکلاتی که در کمیته اشتغالزایی مطرح و در کارگروه مصوب می‌شود، طی فرایندهای اداری و چهار چوب قانونی زمانبر است تا به شهرستان ما برسد و با توجه به محدودیت‌های زمانی که برای اجرای طرح‌ها داریم، شرایط را بسیار سخت و وقت و انرژی دو چندانی را خواستار است.

فتح اللهی با اشاره به اینکه در بحث تالاب‌ها به‌خاطر ظرفیت‌ها و منابع غنی شهرستان در این خصوص وجود دارد تقاضا کرد در آب‌بندان‌های لایروبی شده سازه‌های شناور در سطح آب از جمله مواردی است که در بحث گردشگری جذب میهمانان و تورییست پذیری بالایی را بدنبال خواهد داشت.

وی در پایان از همه مسئولان شهرستانی که با این شرایط سخت در صف اول ارائه خدمات انجام وظیفه می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.