به گزارش خبرنگار ایرنا ، ابراهیم برفچالان بعداز ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: الحاق شهر بندرانزلی به منطقه آزاد نیازمند رفع موانع قانونی است که باید توسط مجلس شورای اسلامی خلاء های قانونی رفع و موانع سر راه این خواسته به حق شهروندان برداشته شود.
وی وجود سد معبر در سطح شهر را یکی از معضلات شهر بندرانزلی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه در سنوات گذشته برخورد قاطعی با معضل سد معبر در بندرانزلی صورت نگرفته و با توجه به اینکه شورای پنجم رفع کامل سد معبر را در دستور کار خود دارد خواستار حمایت و کمک همه جانبه دستگاه های اجرایی مرتبط خصوصا نیروی انتظامی هستیم .
وی با اشاره به اینکه شورای پنجم برای ایجاد تغییر در بندرانزلی نیازمند زمان است افزود: رویکرد شورای پنجم این است که کلیه پروژه ها طرح مطالعات تحقیقاتی داشته باشند و بدون تحقیق و طرح مطالعاتی هیچ پروژه ای در بندرانزلی قابل اجرا نیست .
سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اشاره به افزایش قیمت مصالح ساختمانی و مواد اولیه به دلیل نوسانات بازار یادآور شد: متاسفانه شهرداری بندرانزلی دارای ساختاری سنتی است که تغییر آن نیازمند زمان است چرا که شهرداری در سنوات گذشته علاوه بر عدم ارائه خدمات مناسب ، هیچ وقت به سمت شهر هوشمند پیش نرفت.
برفچالان مهمترین مشکل موجود درشهرداری انزلی را نبود درآمد پایدار دانست و تاکید کرد: متاسفانه از بدو شروع به کار شورای پنجم بارها از نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی دعوت شد اما وی تمایلی به حضور در شورا نشان نداد و باید بگویم اینگونه رفتارها به سود شهرستان نیست چرا که فصل رقابت تمام شده و اکنون باید در کنار هم و با رفاقت، در جهت توسعه هرچه بهتر شهر انزلی گام برداریم .
وی با اشاره به لزوم انتقال هرچه سریعتر مسیر فاضلاب شهری به سمت تصفیه خانه های شهر تاکید کرد : در حال حاضر انتقال فاضلاب به تصفیه خانه شهر نیازمند بیش از 120 میلیارد تومان اعتبار است و در حال حاضر با توجه به تخصیص بخشی از این اعتبار، امکان انتقال بخشی از فاضلاب بندرانزلی به تصفیه خانه تا پایان امسال وجود دارد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و شورای اسلامی شهر آن 7 عضو دارد.
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.