به گزارش خبرنگار ایرنا در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام زنده یاد پیام گل آرا، تیم تالش با نتیجه 76 بر 72 ملوان انزلی را شکست داد.
در این مسابقه که به میزبانی تالش برگزار شد، این تیم در نهایت با چهار امتیاز اختلاف حریفش را شکست داد اما با توجه به اینکه در دیدار رفت با 22 امتیاز اختلاف مغلوب شده بود، از راهیابی به دیدار نهایی محروم و تیم ملوان انزلی به فینال این مسابقات صعود کرد.
در جریان این مسابقه و در کوارتر اول ، تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی تسلط نسبی بر بازی داشت و سرانجام با نتیجه 22 بر 13 برابر تیم هیات تالش پیروز شد اما در کوارتر دوم ، تیم هیات تالش موفق به برتری 19 بر 16 شد تا نیمه اول این دیدار با نتیجه 38 بر 33 در این بازی به برتری رسید تا نیمه اول با نتیجه 38 بر 33 به سود ملوان خاتمه یابد.
با شروع نیمه دوم و در کوارتر سوم ، تیم هیات تالش با استفاده مناسب از شرایط میزبانی بر بازی تسلط یافت و با نتیجه 20 بر 15 به برتری رسید تا امیدوارانه کوارتر چهارم را دنبال کند و در کوارتر چهارم و پایانی ، تیم هیات تالش برتر از حریفش ظاهر شد و با نتیجه 23 بر 19 ملوان را شکست داد تا در نهایت در این بازی با نتیجه 76 بر 71 به برتری دست یابد.
با توجه به اتمام مرحله نیمه نهایی ، تیم های بسکتبال درفک رشت و ملوان بندرانزلی برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر باشگاه های استان گیلان در دیدار نهایی به مصاف هم خواهند رفت.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.