مهدی حاجتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در اجرای مواد 15 و 16 قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مصوبه بیست و هشتمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی در تاریخ اول خرداد سال جاری دستورالعمل الگوی تعیین شهریه مدارس غیردولتی برای اجرا در سال تحصیلی پیش رو ابلاغ شده است.
وی اظهار داشت: نصب پوستر نرخ شهریه مصوب ابلاغی به همراه تمامی فعالیت ها در مدارس غیرانتفاعی در محل ثبت نام و در معرض دید اولیا و مراجعان الزامی است.
وی بیان داشت: دریافت هزینه خدمات از قبیل تغذیه بین روز، لباس یک شکل و ایاب و ذهاب از اولیای دانش آموزان با هماهنگی و موافقت انجمن اولیاء و مربیان مدرسه و کسب موافقت شواری نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان، ناحیه و منطقه در زمان مقرر امکان پذیر است، البته استفاده از خدمات یاد شده کاملا اختیاری بوده و دریافت هرگونه وجهی تحت این عناوین در هنگام ثبت نام ممنوع است.
وی خاطر نشان کرد: مدیران مدارس غیردولتی موطفند هنگام ثبت نام نسبت به انعقاد قرارداد اخذ شهریه بین ولی دانش آموزان و واحد آموزشی در سامانه تعیین شهریه اقدام و یک نسخه از قرارداد تکمیل شده را پس از چاپ و مهر و امضاء به ولی دانش آموز تحویل دهند.
استان گیلان دارای بیش از 370 هزار دانش آموز است.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.