به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار شهرستان بندرانزلی عصر پنجشنبه در این مراسم با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه ار تیم پرطرفدار ملوان بندرانزلی اظهار کرد: باید با حمایت های همه جانبه هواداران و مسئولان و عموم مردم بتوانیم این تیم را به جایگاه اصلی آن بازگردانیم و این عزم و اراده باید عمومی و همگانی باشد.
میر شمس مومنی زاده افزود: باید حمایت ها عملی بوده و از هرگونه اقدام احساسی و پرداختن به حواشی و حاشیه سازی به طور جدی پرهیز شود.
وی تاکید کرد: هرکدام از ما به عنوان مسئول، شهروند و یا هوادار باید ببینیم در راستای حمایت از تیم محبوب شهرمان چه کاری می توانیم بکنیم چون با حمایت عملی می توانیم علاقه مان را به این باشگاه ثابت کنیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، پس از جدایی نادر دست نشان از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان پس از بررسی گزینه های سرمربیگری ملوانان ، فرهاد پورغلامی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند.
سرمربی جدید ملوانان پس از امضای قرار داد سه ساله خود با این باشگاه و ثبت آن در هیات فوتبال استان گیلان، بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در فرمانداری بندرانزلی به عنوان سرمربی جدید ملوانان معرفی شد.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از سقوط از لیگ برتر به لیگ دسته یک فوتبال کشور، 2 سال متوالی در جام آزادگان حضور داشت و در فصل گذشته نیز نتوانست جواز حضور در رقابت های لیگ برتر فوتبال را کسب کند و برای سومین سال پیاپی باید با رقیبانش در لیگ دسته یک فوتبال رقابت کند.
میلاد رفیع نیا ، مالک 70 درصدی باشگاه ملوان نیز در این جلسه بهمن صالح نیا را به عنوان مشاور ورزشی خود معرفی کرد.
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.