استاندار گیلان با اشاره به پرداخت مطالبات 2 بازیکن خارجی تیم ملوان با پیگیری ورزش و جوانان و همکاری مدیرعامل منطقه آزاد انزلی گفت: در قبال تیم سپیدرود نیز خود را مسئول می دانیم .

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در دیدار با قهرمانان و مدال آوران ورزش استان گیلان در رقابت های آسیایی و جهانی با اشاره به اینکه گسترش فعالیت‌های ورزشی در استان می‌تواند پشتیبان خوبی برای قهرمانان باشد، افزود: برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف زمینه استعدادیابی در بین افراد را فراهم تا جایگزین خوبی برای قهرمانان در آینده باشند.

وی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جهت حمایت‌های مالی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان اشاره و اظهار داشت: هدف‌گذاری برای ایجاد هزار زمین والیبال روباز در سطح استان برای سال‌ جاری انجام گرفته و این اقدام سرانه ورزشی استان را نیز افزایش می دهد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به حمایت از تشکل‌های صنفی ورزشی گفت: علیرغم اینکه هیات‌های ورزشی به نوعی تشکل صنفی هستند اما در خصوص پیشنهادات جدید برای ایجاد تشکل‌های صنفی در رشته‌های ورزشی با خرد جمعی تصمیم می‌گیریم.

وی به آمادگی مبنی بر اختصاص منابع اعتباری در جهت مطالعات توسعه زیرساختی ورزش استان اشاره کرد و افزود: این اقدام توسط یک گروه مطالعاتی قوی باید صورت گیرد تا طرح، برنامه و پیشنهادهای مختلف را بررسی و ارائه کند.

استاندار گیلان با اشاره به پرداخت مطالبات 2 بازیکن خارجی تیم ملوان با پیگیری ورزش و جوانان و همکاری مدیرعامل منطقه آزاد انزلی گفت: این مطالبات مشکلاتی برای این تیم ایجاد کرده بود که بحمدالله منابع ریالی لازم تامین شد و در ادامه مسیر نیز حمایت‌های لازم انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در قبال تیم سپیدرود نیز خود را مسئول می دانیم اظهارداشت: معتقدیم نباید بجای دستگاه‌ ورزش و جوانان که اقداماتشان تخصصی است تصمیم بگیریم بلکه از تصمیم آنان حمایت می‌کنیم تا بدون هرگونه مشکل اجرایی شود.

دکتر سالاری با بیان اینکه قهرمانان کشور و استان باعث افتخار همه مردم هستند خاطرنشان کرد: کسب مقام توسط ورزشکاران باعث خوشحالی مردم می شود و تمام تلاش خود را برای ایجاد نشاط در بین مردم و جامعه ورزشی بکار می‌بندیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های قانونی بهره‌مندی قهرمانان و مدا‌ل‌آوران از استخدام را با جدیت پیگیری می کنم اظهار داشت: در خصوص حمایت‌های مالی از ورزش باید گفتمان همه‌جانبه توسط دستگاه‌های مختلف شکل بگیرد.

وی با تبریک انتصاب یک بانو به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان گیلان گفت: سهم بانوان باید در بخش‌های مدیریتی استان بیشتر از این باشد و از این اقدام استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.