استاندار گیلان گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به بانوان و بهره گیری از توانمندی های آنان به عنوان نیمی از جمعیت فعال قابل تقدیر است و می تواند موجب امیدافزایی در جامعه شود.

به گزارش ایلنا، مصطفی سالاری در دیدار با معاون حقوقی،پارلمانی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان به نقش ورزش در سلامت اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: توجه به ورزش های ارزان قیمت گامی در جهت عمومی سازی آن است.

وی فراهم کردن زیرساخت های لازم برای ورزش های ارزان قیمت را رویکردی واقع گرایانه در جهت تحقق عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی خواند و افزود: توسعه ورزش های همگانی از شهر تا روستا باید جدی تر پیگیری شود.

سالاری خاطرنشان کرد: ورزش های همگانی تاثیر مهمی در آرامش اجتماعی و یکپارچگی مردم در جامعه دارد و هزینه زیرساختی آن اندک بوده و تامین آن به سهولت امکان پذیر است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مردمان این استان به مباحث ورزشی علاقمند هستند،تلاش جمعی مسئولان بخش‌های مختلف از جمله فرمانداران، شهرداران، دهیاران و فعالان ورزشی را الزامی برای تعالی ورزشی استان قلمداد کرد .

وی یادآور شد:شرایط اقلیمی گیلان ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری ورزشی نیز فراهم کرده که با تمرکز بر جوانب این امر می توان مشکلات زیرساختی برای برخی از شاخه های ورزشی را مرتفع ساخت.

استاندار گیلان گفت:نباید محدود به فضای بسته و اجرای پروژه‌های زیرساختی شویم بلکه باید با ایده پردازی و همگام با سایر نهادهای دولتی و خصوصی نسبت به توسعه ورزش های همگانی در رده های سنی مختلف و تمامی سطوح جامعه گام برداریم.

سالاری همچنین به انتصاب اولین مدیرکل زن تاریخ ورزش ایران در استان گیلان اشاره کرد و افزود: نگاه دولت تدبیر و امید به بانوان و بهره گیری از توانمندی های آنان به عنوان نیمی از جمعیت فعال قابل تقدیر است و می تواند موجب امیدافزایی در جامعه شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.