معاون حقوقی ،پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مقوله نشاط اجتماعی را به عنوان یکی از مهمترین اهداف خود دنبال می کند گفت:تعالی هر جامعه در گرو پویایی و نشاط عمومی است.

به گزارش ایلنا، امیررضا خادم در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت‌های گیلان و فراهم بودن امکان توسعه در همه بخش ها به ویژه ورزش اظهار داشت:استان گیلان در حوزه زیرساختی پتانسیلی مطلوب دارد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مقوله نشاط اجتماعی را به عنوان یکی از مهمترین اهداف خود دنبال می کند تصریح کرد:تعالی هر جامعه در گرو پویایی و نشاط عمومی است و در این بین بانوان جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند.

خادم خاطرنشان کرد:توجه به جایگاه مدیریتی بانوان امری مهم در تعالی بخشی اجتماعی قلمداد می شود و انتصاب یک بانو به عنوان مدیرکل ورزش و امور جوانان نشان از اهمیت این مسئله در دولت تدبیر و امید است.

در پایان معاون حقوقی ،پارلمانی و اموراستانهای وزارت ورزش وجوانان افزود: اولین مدیرکل زن تاریخ ورزش ایران در استان گیلان منصوب شده و به یقین با دشواری هایی مواجه خواهد بود که در سایه هم افزایی جمعی و حمایت های استاندار محترم مرتفع می شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.