معاون استاندار گیلان بر ضرورت جذب کامل سهم تسهیلات اشتغالزایی شهرستان‌ها تا شهریورماه سال جاری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، آرش فرزام‌صفت در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بندرانزلی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد سهم تسهیلات اشتغال روستایی استان از منابع صندوق توسعه ملی را 300 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان 15 میلیارد تومان سهم شهرستان بندرانزلی است که تخصیص یافته است.

 فرزام‌صفت گفت: تاکنون 4 میلیارد و 600 میلیون تومان طرح اشتغالزا روستایی در شهرستان بندر انزلی به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی بر لزوم بهره‌گیری از فرصت باقی مانده در جذب تسهیلات اشتغالزایی تأکید کرد و افزود: تمام تلاش بر این است تا این تسهیلات با رعایت کیفیت و عدم انحراف موجبات ایجاد اشتغال پایدار در استان شود. باید با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق در جهت ساماندهی و ایجاد مشاغل مولد و پایدار تلاش کنیم .

معاون جانشین هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با اشاره به رقابت استان‌های کشور در جذب هرچه بیشتر تسهیلات اشتغال روستایی تصریح کرد: این رقابت را در شهرستان‌های استان نیز ایجاد کردیم و چنانچه هر شهرستانی سهیمه تسهیلات خود را به‌طور کامل جذب کند خواهد توانست از سهمیه دیگر شهرستان‌های عقب مانده در این بخش بهره گیرد.

با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های ارزشمند بندرانزلی در بخش‌های مختلف توسعه‌ای به‌ویژه در زمینه گردشگری، بوم‌گردی و توسعه دریامحور اظهار داشت: باتوجه به استعدادهای خوب این شهرستان می‌توان بخش اعظمی از فرصت‌های شغلی را با توسعه بخش گردشگری ایجاد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.