شهردار رشت با اشاره به اینکه فاز دوم پروژه آبنمای موزیکال پارک ملت چند ماهی در دست اجرا است، اظهار کرد: فاز دوم در شرف تکمیل نهایی است.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی با اشاره به اینکه فاز دوم پروژه آبنمای موزیکال پارک ملت چند ماهی در دست اجرا است، اظهار کرد: فاز دوم در شرف تکمیل نهایی است.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل فاز دوم آبنمای پارک باید پست برق راه اندازی شود گفت: با هماهنگی انجام شده با اداره برق مقرر شد اتاقک برق به صورت کمپکت ایجاد شود و این اتاقک ظرف ۴۵ روز آینده تکمیل می شود.

شهردار رشت با اشاره به اینکه نبود پارکینگ در محوطه آبنمای موزیکال مشکلات زیادی از قبیل ترافیک خصوصا برای اهالی منطقه به وجود آورده بود بیان داشت: امسال با همکاری و تعامل با یکی از شرکت های سرمایه گذاری ۱۶ هزار مترمربع زمین جنب آبنما به صورت موقت در فصل تابستان به عنوان پارکینگ مجموعه پارک ملت در اختیار شهرداری گذاشته شد و این پارکینگ در حال آماده سازی است.

وی اذعان داشت: با راه اندازی پارکینگ در محدوده آبنمای پارک ملت بار ترافیکی بلوار شهید احمدزاده کاهش یافته و خللی در رفت و آمد وارد نمی شود.

 نصرتی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پارکینگ آبنمای موزیکال، فاز دوم آبنما در عیدسعید فطر افتتاح شده و مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.