به گزارش خبرنگار ایرنا، ولی داداشی روز دوشنبه در بازدید از پاسگاه های محیط بانی شهرستان آستارا اظهار داشت: حفظ طبیعت برای نسل های آینده از وظایف اصلی سازمان حفاظت محیط زیست است اما برخی افراد به بهانه های مختلف به دنبال تخریب محیط زیست هستند.
وی افزود: مردم، مخالف به خطر افتادن حیات تالاب ها و مواهب خدادادی هستند و اجرای هر طرح بدون مطالعه و ارزیابی زیست محیطی، احتمال تهدید برای طبیعت را دارد.
وی با اشاره به حفاظت گونه های مختلف حیوانات در پارک طبیعت گردی پناهگاه حیات وحش لوندویل ابراز امیدواری کرد با اختصاص اعتبار لازم، به توسعه و تجهیز محدوده حفاظتی این پناهگاه اقدام شود.
داداشی ادامه داد: 50 میلیارد ریال اعتبار ملی برای احداث ساختمان های اکو پارک در پناهگاه حیات وحش آستارا جهت نگهداری گونه های مختلف حیوانات و عرضه توانمندی های محیط زیست، اختصاص یافته بود که سه واحد ساخته شده و دو واحد دیگر در حال تکمیل است.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و پناهگاه حیات وحش بخش لوندویل این شهرستان با مساحتی افزون بر یک هزار و 74 هکتار، از سال 1354 تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در آمده است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.